Tjenester

Lad os gøre samarbejdet nemmere!

Integration mellem jeres og vores opgavestyringssystem

Det behøver ikke være indviklet at udveksle data.

Vi tilbyder vores kunder at udvikle en integration som sikrer fejlfri dataudveksling mellem deres givne opgavestyringssystem og vores opgavestyringssystem, Microbizz.

Med integrationen sparer vores kunder både tid og resurser, da det administrative arbejde bliver minimeret betydeligt.

 

Integration_Dalux_Microbizz

Fordelene ved denne type integration:

N
Ventetiden fra når ordren gives til at opgaven er modtaget hos os, mindskes markant
N
Gnidningsfri kommunikation mellem ordregiver og tekniker der udfører opgaven
N
Flow i opgaver, der synkroniseres mellem de to systemer efter ønsket behov, typisk hvert 15 minut
N
Kontinuerlig overvågning af opgavestatus der er up-to-date
N
Det er data/information fra jeres opgavestyrringssystem der bliver grundlag for opgaven, der sendes over i vores system

 

 

Dalux FM 

Vi har allerede udviklet en integration med Dalux FM.

Når kunden opretter en opgave til LTECH i Dalux, bliver der oprettet en identisk opgave i vores system, Microbizz, med relevante oplysninger og ansvarlige medarbejdere.

Når vores medarbejder har modtaget opgaven og fundet en løsning/løst opgaven, sendes der en besked direkte til kunden i Dalux med løsningsteksten. Her vil opgaven ændre status til udført og bekræftet i Dalux. Når den færdige opgave er bekræftet af kunden i Dalux, vil den automatisk blive vist som færdiggjort i begge systemer.

På den måde sparer man administrativt arbejde og tid på kryds og tværs.

Integration_Dalux_Microbizz
LTECH Driftscenter

LTECHs Driftscenter giver dine tekniske installationer den opmærksomhed, som de fortjener, så du kan fokusere på vigtigere ting. 

Vores driftscenter tilbyder vi flere forskellige typer service – det kan være alt fra sikring af at udstyret er online og funktionelt, til komplet overvågning med remote fejlsøgning og rekvirering af de rette håndværkere.

 

Naturligvis er det dit behov der er højeste prioritet og derfor fokuserer vi på dét der er vigtigst for jer. Om det er energiforbruget eller om det er indeklimaet, så finder vi sammen en skræddersyet løsning der passer til dine installationer. 

De typiske services hos vores kunder:

N
Ekspert overvågning af jeres CTS-anlæg.
N
Anlæg trimmes løbende og fejl fanges med det samme, så du sparer penge
N
Proaktiv styring af anlæg. Alarmer opdages før bygningens brugere.
N
Vi sørger for at vvs’eren ikke kommer ud til el-arbejde og omvendt.
N
Vi pinpointe fejl hurtigere og rigtigt første gang.
N
Mulighed for at benchmarke anlæg og energioptimering.
N
Vi rapporterer løbende tilbage, så du kan se værdien af servicen.

Vores driftscenter er bemandet af vores dygtige CTS teknikere, som løbende overvåger de tilkoblede CTS-anlæg. Derfor kan du altid regne med at dine anlæg kører som de skal. 

LTECH Ekstranet

I LTECH vil vi gerne give vores kunder den bedste og mest overskuelige oplevelse som muligt. Derfor tilbyder vi LTECH Ekstranet, en platform, hvor du har overblik over dit projekt fra start til slut.

N
Adgang til produktionsplanen for dit projekt

Her kan du let få et overblik over planlægning, budget, deadlines, økonomi og meget mere.

N

Oprettelse direkte i vores system

Du kan oprette nye opgaver, dokumenter, informationer og meget mere.

N

Døgnet rundt

Du kan døgnet rundt tjekke status på igangværende og afsluttede opgaver uafhængigt af LTECH.

Serviceaftaler

Med en serviceaftale hos os, kan vi kontinuerligt garantere, at jeres udstyr og anlæg fungerer korrekt og sikre besparende og energirigtige processer.

Vi indgår ofte serviceaftaler med kunder, efter vi har udført en renovering eller færdiggjort et byggeri. Fordelen ved at vi står for service på ejendommen er, at vi kender bygningen og dens installationer bedst.

På den måde kan vi tilbyde endnu mere effektiv og fyldestgørende service indenfor både CTS, el og sikring.

Vi sætter altid kundens behov først, når vi udarbejder en serviceaftale.

Vi udfører service i ejer- og andelsboligforeninger, boligselskaber, virksomheder og kommuner, hvad enten det gælder CTS, el eller sikring.

Integration_Dalux_Microbizz
Integration_Dalux_Microbizz
Døgnvagt

Er uheldet ude står vi til rådighed døgnet rundt hele året rundt!

Vi har 24 timers døgnvagt 365 dage om året. Ring til vagttelefonen på 44 83 16 00

Med den rette serviceaftale hos os kan du roligt kontakte os døgnet rundt, hvis der opstår akutte nedbrud eller andre problemer. Vi bestræber os på, at mindske omkostningsrige forstyrrelser, hvorfor vi fagligt vurderer om der er brug for akut handling eller ej. Dernæst udbedrer vi eventuelle fejl, således at jeres produktion forstyrres mindst muligt.

Finansiering af vores løsninger

I LTECH har vi mulighed for at tilbyde vores kunder finansiering/leasing af vores løsninger. På den måde undgår I at binde likviditet i virksomhedens materielle aktiver.

Integration_Dalux_Microbizz

Fordelene ved leasing er:

N
Opdateret udstyr
N
Alle omkostninger samlet som en månedlig ydelse, der betales kvartalsvis forud
N
Mulighed for lavere leasingydelser med restværdi ved udløb
N
Lave etableringsomkostninger – 600 kr. pr. aftale
N
Fuldt fradrag for leasingudgiften
N
Bedre likviditet og dermed mere råderum
N
Ingen omkostninger til stiftelse af sikkerheder
N
Ingen momsudlæg som ved køb

Brug for hjælp? Skriv til os

Ring til os

+45 44 83 16 00

Åbningstider

Man-fre: 07:00 – 15:30
Lør-søn: Lukket

Kontor

Industriparken 31
2750 Ballerup

Vesterballevej
7000 Fredericia