Tjenester
Lad os gøre samarbejdet nemmere!
Integration mellem jeres og vores opgavestyringssystem
Det behøver ikke være indviklet at udveksle data.
Vi tilbyder vores kunder at udvikle en integration som sikrer fejlfri dataudveksling mellem deres givne opgavestyringssystem og vores opgavestyringssystem, Microbizz.
Med integrationen sparer vores kunder både tid og resurser, da det administrative arbejde bliver minimeret betydeligt.
Fordelene ved denne type integration:
Ventetiden fra når ordren gives til at opgaven er modtaget hos os, mindskes markant
Gnidningsfri kommunikation mellem ordregiver og tekniker der udfører opgaven
Flow i opgaver, der synkroniseres mellem de to systemer efter ønsket behov, typisk hvert 15 minut
Kontinuerlig overvågning af opgavestatus der er up-to-date
Det er data/information fra jeres opgavestyrringssystem der bliver grundlag for opgaven, der sendes over i vores system
Dalux FM
Vi har allerede udviklet en integration med Dalux FM.
Når kunden opretter en opgave til LTECH i Dalux, bliver der oprettet en identisk opgave i vores system, Microbizz, med relevante oplysninger og ansvarlige medarbejdere.
Når vores medarbejder har modtaget opgaven og fundet en løsning/løst opgaven, sendes der en besked direkte til kunden i Dalux med løsningsteksten. Her vil opgaven ændre status til udført og bekræftet i Dalux. Når den færdige opgave er bekræftet af kunden i Dalux, vil den automatisk blive vist som færdiggjort i begge systemer.
På den måde sparer man administrativt arbejde og tid på kryds og tværs.
LTECH Driftscenter
LTECHs Driftscenter giver dine tekniske installationer den opmærksomhed, som de fortjener, så du kan fokusere på vigtigere ting.
Vores driftscenter tilbyder vi flere forskellige typer service – det kan være alt fra sikring af at udstyret er online og funktionelt, til komplet overvågning med remote fejlsøgning og rekvirering af de rette håndværkere.
Naturligvis er det dit behov der er højeste prioritet og derfor fokuserer vi på dét der er vigtigst for jer. Om det er energiforbruget eller om det er indeklimaet, så finder vi sammen en skræddersyet løsning der passer til dine installationer.
De typiske services hos vores kunder:
Ekspert overvågning af jeres CTS-anlæg.
Anlæg trimmes løbende og fejl fanges med det samme, så du sparer penge
Proaktiv styring af anlæg. Alarmer opdages før bygningens brugere.
Vi sørger for at vvs’eren ikke kommer ud til el-arbejde og omvendt.
Vi pinpointe fejl hurtigere og rigtigt første gang.
Mulighed for at benchmarke anlæg og energioptimering.
Vi rapporterer løbende tilbage, så du kan se værdien af servicen.
Vores driftscenter er bemandet af vores dygtige CTS teknikere, som løbende overvåger de tilkoblede CTS-anlæg. Derfor kan du altid regne med at dine anlæg kører som de skal.
LTECH Ekstranet
I LTECH vil vi gerne give vores kunder den bedste og mest overskuelige oplevelse som muligt. Derfor tilbyder vi LTECH Ekstranet, en platform, hvor du har overblik over dit projekt fra start til slut.
Adgang til produktionsplanen for dit projekt
Her kan du let få et overblik over planlægning, budget, deadlines, økonomi og meget mere.
Oprettelse direkte i vores system
Du kan oprette nye opgaver, dokumenter, informationer og meget mere.
Døgnet rundt
Du kan døgnet rundt tjekke status på igangværende og afsluttede opgaver uafhængigt af LTECH.
Serviceaftaler
Med en serviceaftale hos os, kan vi kontinuerligt garantere, at jeres udstyr og anlæg fungerer korrekt og sikre besparende og energirigtige processer.
Vi indgår ofte serviceaftaler med kunder, efter vi har udført en renovering eller færdiggjort et byggeri. Fordelen ved at vi står for service på ejendommen er, at vi kender bygningen og dens installationer bedst.
På den måde kan vi tilbyde endnu mere effektiv og fyldestgørende service indenfor både CTS, el og sikring.
Vi sætter altid kundens behov først, når vi udarbejder en serviceaftale.
Vi udfører service i ejer- og andelsboligforeninger, boligselskaber, virksomheder og kommuner, hvad enten det gælder CTS, el eller sikring.
Døgnvagt
Er uheldet ude står vi til rådighed døgnet rundt hele året rundt!
Vi har 24 timers døgnvagt 365 dage om året. Ring til vagttelefonen på 44 83 16 00
Med den rette serviceaftale hos os kan du roligt kontakte os døgnet rundt, hvis der opstår akutte nedbrud eller andre problemer. Vi bestræber os på, at mindske omkostningsrige forstyrrelser, hvorfor vi fagligt vurderer om der er brug for akut handling eller ej. Dernæst udbedrer vi eventuelle fejl, således at jeres produktion forstyrres mindst muligt.
Finansiering af vores løsninger
I LTECH har vi mulighed for at tilbyde vores kunder finansiering/leasing af vores løsninger. På den måde undgår I at binde likviditet i virksomhedens materielle aktiver.
Fordelene ved leasing er:
Opdateret udstyr
Alle omkostninger samlet som en månedlig ydelse, der betales kvartalsvis forud
Mulighed for lavere leasingydelser med restværdi ved udløb
Lave etableringsomkostninger – 600 kr. pr. aftale
Fuldt fradrag for leasingudgiften
Bedre likviditet og dermed mere råderum
Ingen omkostninger til stiftelse af sikkerheder
Ingen momsudlæg som ved køb
Brug for hjælp? Skriv til os
Ring til os
+45 44 83 16 00
Åbningstider
Man-fre: 07:00 – 15:30
Lør-søn: Lukket
Kontor
Tempovej 48
2750 Ballerup
Vesterballevej 25A
7000 Fredericia